Vaikų poilsio stovykla „Vaivorykštė“.

Stovyklos tikslas – sukurti saugią ir sveiką ugdymo ir socializacijos aplinką.

Stovyklos metu puikai leidom laiką: organizavome išvyką į Kairėnų  botanikos sodą,  į Belmonto žirgyną, į kinologijos centrą. Mokykloje vaikai žaidė, piešė, žiūrėjo filmus, sportavo, kepė dešreles gamtoje ir užsiiminėjo įdomia veikla. Stovyklos metu vyravo puiki atmosfera, kurioje mokiniai mokėsi bendrauti bei bendradarbiauti. Ir svarbiausia prasmingai ir turiningai leido laisvalaikį. 

Vaisių vartojimo skatinimo mokyklose programa

Vaisių vartojimo skatinimo mokyklose programa yra remiamas vaisių ir daržovių produktų tiekimas vaikams švietimo įstaigose. Sudarant sąlygas jauniesiems vartotojams skanauti vaisiais ir daržovėmis bendraamžių aplinkoje, yra ne tik didinamas vaisių ir daržovių vartojimas šiandien, bet ir formuojamas ateities vartotojas, skiepijamas supratimas apie vaisių ir daržovių vartojimo teigiamą poveikį žmogaus sveikatai, ugdomi sveiko maitinimosi įpročiai, mažinama vaikų nutukimo rizika. Lietuvoje programa pradedėta taikyti 2009/2010 mokslo metais.

Priešmokyklinės grupės vaikai ir pradinių klasių mokiniai mūsų mokyklos jau antrus metus dalyvauja „Vaisių vartojimo skatinimas mokyklose" programoje. Mokykloje vyksta daug renginių mokinių žinioms apie vaisius ir daržoves arba sveikos mitybos įpročius gilinti. Tai yra pamokelės apie sveiką gyvenseną, piešinių konkursai, viktorinos, sporto varžybos, kurios skatina sveikai gyventi. 

Vaikų žalingų įpročių pirminė prevencija  „Įveikiame kartu“
           Programos „Įveikiame kartu“ tikslas – ugdant pozityvius vaikų bendravimo ir problemų sprendimo įgūdžius, užkirsti kelią priklausomybės nuo alkoholio ir narkotinių medžiagų atsiradimui.
              Ši ankstyvosios prevencijos programa vykdė socialinė pedagogė Natalija Piskligina 4 klasių mokiniams.
 
Su vaikais išnagrinėtos temos:
– Mūsų jausmai;
– Kaip susidraugauti ir išsaugoti draugystę;
– Kai atrodo, kad viskas blogai;
– Draugystė ir paslaptys;
– Kaip ieškoti tinkamos išeities;
– Jei kas nors nesiseka;
– Kai pats pasielgi netinkamai;
– Ką daryti, jei kas nors priekabiauja, ko nors bijai;
– Kaip pasakyti „ne“;
 
             Dalyvaudami programoje vaikai mokėsi susivokti savo jausmuose, įžvelgti sunkius jausmus sukėlusias priežastis, rasti išeitis kebliose situacijose, pasijusti gerai bendraamžių grupėje, susidraugauti, išsaugoti draugystę, suprasti, ar visas paslaptis dera saugoti, įžvelgti problemą ir būdų kaip ją spręsti, kaip rasti tinkamą išeitį, ką daryti, jei prie tavęs priekabiauja, kaip pasakyti „ne“,kaip priimti nesėkmę, ką daryti, jei pasielgei netinkamai.   
             Programos pabaigoje mokiniai gavo diplomus.
 
PROJEKTAS „SAUGIAUSIA IR SVEIKIAUSIA KLASĖ“
 
Projektas vyko: rugsėjo – vasario mėnesiais.  
Projekto etapai:
  1. 5-11  klasių  konkursas „Saugiausia ir sveikiausia klasė“,
  2. Išvyka į Saugaus eismo klasę.
Jo tikslas:  ugdyti saugios ir sveikos gyvensenos nuostatas, sustiprinti motyvaciją elgtis sveikatos ir gyvybės naudai.
       Konkurse dalyvaujantys mokiniai su žmogaus saugos ir technologijų mokytoja Teresa Narvoiš paruošė kryžiažodžius, piešinius ir plakatus skirtingomis saugaus elgesio ir sveikos gyvensenos temomis.  
       Su konkurso koordinatore, socialine pedagogė Natalija Piskligina mokiniai pažiūrėjo ir aptarė daugybė filmu skirtų saugaus elgesiui gatvėse, namuose, vandenyje, žiemos metu, gaisro metu ir kt. 
       Konkurse aktyviausiai dalyvaujančios 5-7 klasių mokiniai vasario 14 d. vyko į saugaus eismo klase, Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos valdyboje.
       Tai buvo puiki galimybė ir proga prisiminti ir pakartoti saugaus eismo taisyklės. 
Išklausę policijos pareigūno pamoką vaikai pasirašė ir gavo „Saugaus eismo taisyklių žinovo pažymėjimus- pasižadėjimus“, kuriuose pasižada griežtai laikytis eismo taisyklių. Taip pat dovanų gavo atšvaitus, kuriuos iškarto prisegė prie striukių ir kuprinių. 
       Išėję iš Kelių policijos nuvažiavome į Vingio kinoteatrą stebėti 3D filmą „Batuotas katinas“, po kurio grįžome namo kupini įspūdžių. 
 
Socialinė pedagogė Natalija Piskligina